(4)
12/1/2008
Panu Štěpánu Francovi dlužíme ještě odpověd na to, proč už v přehledu nejsou počty návštěv.
>celý článek
počet přečtení
3070
>komentáře (3)
Komentáře
Josef
Platil
1/19/2009 8:01:03 PM
Informace o počtu návštěv byla velmi užitečná pro prodávající i kupující - byla to dobrá informace (zda položka je pro kupující zajímavá a cena přiměřená. Oboje ku prospěchu věci.
Také u nových položek může zjištěný ještě malý počet návštěv u nových položek informovat kupujícího o tom, že je kupující jedním z prvních, kdo položku viděl a přimět ho k rychlému nákupu, aby mu zajímavou a výhodnou položku někdo nevyfoukl.
Vladimír
Veverka
12/3/2008 12:09:31 AM
ad ukazatel počtu návštěv položek - jako nejjednodušší řešení mi připadá zakomponovat tento údaj jako doplňkovou informaci přímo do evidenčního čísla položky (zobrazí se tedy pouze u dané položky při najetí kurzorem nad vyhrazený prostor ev. čísla), čímž by byly uspokojeny obě strany...
ad nový grafický design: podle mého názoru je nové, střízlivější pojetí přehledné, jednodušší pro orientaci a "modernější" než předchozí; případné výtky ohledně snížené čitelnosti při volbě odstínů šedé by asi bylo nejlepší řešit doplněním volitelných skinů pro ty, kdo upřednostňují kontrastnější barvy... když si návštěvník povolí cookies, není problém, aby si program pamatoval předchozí nastavení kontrastnějšího skinu i pro příště.
S pozdravem VV
Kateřina
Havlíčková
12/2/2008 2:30:27 PM
Přimlouváms e za vrácení informace o poštu shlédnutí - byla rozhodně zajímavá,
Dále se přidávám k panu Tichému - původní grafika byla podstatně přehlednější. Šedé malé písmo na bílém pozadí je špatně čitelné a ikonky-miniatury splývají s pozadím.