Home Kulatý stůl
Na eAntik
Na Poradnu mTřeštíka
O nás
Počet návštěv 320751
Počet přečtení 61489
Počet článků 39
Počet komentářů 14
Hledání v Kulatém stolu:
 
Vložit příspěvek (článek)
Témata
Archiv

Poslední komentáře:
29.9.12 Michal Bycko, Ph.D. - k článku 37
V umeni ... vobec ... divit sa nema vyznam . Mame dve moznosti: 1. plne ho akceptujem.., 2. ignoruje ...
15.8.12 David Horinek - k článku 8
Myslim, ze timto jste vydesili vsechny sberatele zacatecniky nebo lidi, kteri by chteli do skla inve ...
18.5.12 Zuzana Buzová - k článku 18
Musím pochváliť Vašu ochotu a srdečnosť. Kupovali sme u Vás secesné zrkadlo, šlo to až na Slovensko. ...
30.11.09 Jiří Bajer - k článku 14
Dobrý den,dovolil bych si přidat jedno moudro od mého hodináře/ sám jsem laik,proto když nevím,tak s ...
15.2.09 Stanislav Bílík - k článku 11
Chybí tu možnost dalšího zvětšení fotografie předmětu což považuji za dost podstatné pro posouzení d ...
3.2.09 Věra Piskáčková - k článku 1
Mám opravdu velikou radost jak se eAntik v průběhu let vyvíjí.Nová grafika stránek je přínosem a mě ...
19.1.09 Josef Platil - k článku 4
Informace o počtu návštěv byla velmi užitečná pro prodávající i kupující - byla to dobrá informace ( ...
5.1.09 Jaroslav Hajduch - k článku 7
Nápad přichází a odchází. Nápad je pohyb. Bez pohybu nelze žít.
3.12.08 Vladimír Veverka - k článku 4
ad ukazatel počtu návštěv položek - jako nejjednodušší řešení mi připadá zakomponovat tento údaj jak ...
2.12.08 Kateřina Havlíčková - k článku 4
Přimlouváms e za vrácení informace o poštu shlédnutí - byla rozhodně zajímavá, Dále se přidávám k p ...
RSS
Co je to RSS?

Odkazy:
www.arborvitae.eu
www.artantiques.cz
www.artarchiv.cz/abart
www.glassrevue.cz
www.grandcafeorient.cz
www.johansen.bloguje.cz
www.keramika-sklo.cz
www.lidovaremesla.cz
www.nck.cz
www.puncovniurad.cz
www.upm.cz
www.feja.cz
(39) 10/24/2012
Téma: Různé
eAntik se snaží chránit jak kupce tak prodejce

   Kupec si na internetu objedná obraz řekněme za čtyřicet tisíc. Prodejce k nám obraz přiveze. Obraz prohlédneme a něco se nám nezdá. Prohlédneme obraz podrobně a máme pocit, že je to falzum. Úplnou jistotu většinou nemáme, ale když je naše podezření silné, voláme kupci a naše pochybnosti mu sdělíme. Kupec je vždycky rád, a většinou od prodeje odstoupí. Chránit kupce považujeme za svoji povinnost.

   Prodejce dá na internet obraz, signatura nečitelná a navrhne cenu osm tisíc. Obraz si objedná kupec a my prodejci řekneme, aby obraz přivezl. Obraz prohlédneme, signaturu přečteme a zjistíme, že je to dobrý obraz od dobrého autora. Zavoláme prodejci a upozoníme ho, že rozumná cena obrazu je třeba pětkrát vyšší. Prodejce je rád a cenu zvýší. Pak přijede kupec a zlobí se, že obraz měl stát osm tisíc. Vysvětlíme mu situaci, vysvětlíme, že prodejce je laik a cenu obrazu podhodnotil. Kupec se většinou zlobí dál. Ale stejně tak, jako v případě falz chráníme kupce, v případě laicky podhodnocených obrazů chráníme prodejce. 

   Obě strany, i prodejci i kupci, jsou našimi partnery a my chceme, aby obchody, které se u nás uzavřou, byly spravedlivé.

počet přečtení 1218