Pan Dobeš z Brna píše: Mám zájem o zaslání velké keramické vázy, ale mám strach, že se váza při přepravě poškodí, jde o křehké zboží. Chci mít jistotu, že za zaplacené zboží nedostanu střepy.
Nemusíte mít strach, zásilky balíme velmi pečlivě. Veškeré křehké věci - porcelán, sklo, kameninu balíme do několika vrstev bublinové folie a ukládáme je do krabic vyplněných zmačkanými novinami, tak aby byly balíky odolné proti pádu a nárazu. U obrazů je postup podobný, obrazy obalené několika vrstvami bublin balíme do pevných kartonů.
Samozřejmě i přes pečlivé zabalení se může nehoda stát. Pokud by se tak stalo, je třeba nás okamžitě kontaktovat, společně budeme řešit další kroky, podání reklamace u přepravovatele zásilky, vrácení zboží atd. V každém případě, pokud došlo k poškození při přepravě, dostanete své peníze zpět, ať již od přepravovatele nebo od nás. Důležité je, okamžitě se s námi spojit, aby se nepromeškal čas na reklamaci, který je například u České pošty jen 24 hodin od převzetí balíku.
Na doklad uvedeného připojuji citace z několika mailů našich zákazníků:
Srdečně zdravím z Nového Jičína. Před chvílí jsem talíře rozbalil. Jsou opravdu krásné a hlavně celé. Při vaší technice balení je mohli vézt na žebřiňáku až z Japonska a nic by se jim nemohlo stát.Ještě jednou děkuji a už šetřím na další zboží od vás. F.V.
Dobrý den do eAntiku. Dnes mi od vás přišla objednaná zásilka "Dáma s chrtem". Když jsem sošku rozbalila, úplně mi bušilo srdce a celá překvapená jsem zjistila, že soška přišla V POŘÁDKU! Vyřiďte poděkování paní, co tu zásilku balila, zdá se mi neuvěřitelné, že Česká pošta dovede něco takového bez újmy předat. Takže tímto potvrzuji převzetí a děkuji ještě jednou. L.Z.
Dobrý deň, dnes som konečne dostal stĺp, prišiel v poriadku, ďakujem vám za kvalitné zabalenie. S pozdravom P.