Home Kulatý stůl
Na eAntik
Na Poradnu mTřeštíka
O nás
Počet návštěv 324671
Počet přečtení 62249
Počet článků 39
Počet komentářů 14
Hledání v Kulatém stolu:
 
Vložit příspěvek (článek)
Témata
Archiv

Poslední komentáře:
29.9.12 Michal Bycko, Ph.D. - k článku 37
V umeni ... vobec ... divit sa nema vyznam . Mame dve moznosti: 1. plne ho akceptujem.., 2. ignoruje ...
15.8.12 David Horinek - k článku 8
Myslim, ze timto jste vydesili vsechny sberatele zacatecniky nebo lidi, kteri by chteli do skla inve ...
18.5.12 Zuzana Buzová - k článku 18
Musím pochváliť Vašu ochotu a srdečnosť. Kupovali sme u Vás secesné zrkadlo, šlo to až na Slovensko. ...
30.11.09 Jiří Bajer - k článku 14
Dobrý den,dovolil bych si přidat jedno moudro od mého hodináře/ sám jsem laik,proto když nevím,tak s ...
15.2.09 Stanislav Bílík - k článku 11
Chybí tu možnost dalšího zvětšení fotografie předmětu což považuji za dost podstatné pro posouzení d ...
3.2.09 Věra Piskáčková - k článku 1
Mám opravdu velikou radost jak se eAntik v průběhu let vyvíjí.Nová grafika stránek je přínosem a mě ...
19.1.09 Josef Platil - k článku 4
Informace o počtu návštěv byla velmi užitečná pro prodávající i kupující - byla to dobrá informace ( ...
5.1.09 Jaroslav Hajduch - k článku 7
Nápad přichází a odchází. Nápad je pohyb. Bez pohybu nelze žít.
3.12.08 Vladimír Veverka - k článku 4
ad ukazatel počtu návštěv položek - jako nejjednodušší řešení mi připadá zakomponovat tento údaj jak ...
2.12.08 Kateřina Havlíčková - k článku 4
Přimlouváms e za vrácení informace o poštu shlédnutí - byla rozhodně zajímavá, Dále se přidávám k p ...
RSS
Co je to RSS?

Odkazy:
www.arborvitae.eu
www.artantiques.cz
www.artarchiv.cz/abart
www.glassrevue.cz
www.grandcafeorient.cz
www.johansen.bloguje.cz
www.keramika-sklo.cz
www.lidovaremesla.cz
www.nck.cz
www.puncovniurad.cz
www.upm.cz
www.feja.cz
(14) 3/25/2009
Téma: Různé
Ověřujete pravdivost popisu?

    Zákazník z Kunovic se nás ptá:      

    Pod položkou č. 11204 jsem u Vás koupil „hodinový stroj pérový“ za částku 2.700.-Kč. Bylo deklarováno, že tento hodinový stroj je v dobrém stavu. Po zaplacení jsem jej poštou obdržel. Ihned jsem se jej snažil zprovoznit. Bohužel, hodinový stroj se po natažení zastavoval, a pokud byl v chodu několik hodin, jeho chod byl zcela nepravidelný, značně se zrychloval a nebylo možno jej seřídit. Tedy jeho funkčnost  byla nulová. Proto jsem jej dal posoudit odborníkovi na hodiny a tento mně sdělil, že hodinový stroje je značně „vychozený“, s velkou vůlí osiček atd. Nakonec tento odborník uvedl, že pokud jej budu chtít uvést do provozu, musí být provedena jeho generálka, která si vyžádá značné náklady (pokud se podaří zajistit náhradní díly).

      Prosím, abyste tuto skutečnost sdělili bývalému vlastníkovi. Je nemorální deklarovat „dobrý stav“, který si kupující nemůže ověřit, pouze se spoléhá na renomé eAntiku, že  by nezprostředkovávalo neseriozní obchody. U hodinového stroje se  jednalo o nefunkční stav, nikoliv stav „dobrý“. Předpokládal jsem, že Vaše společnost si nějakým způsobem ověřuje údaje prodejce.

      Pouze mohu konstatovat, že bych si nekupoval hodinový stroj za 2.700.-Kč, pokud by byl deklarován jako nefunkční. Z tohoto důvodu si již přes Vaši společnost nebudu v budoucnu nic kupovat, neboť není zajištěna pravdivost uváděných skutečností v nabídce. Zbytečně jsem „vyhodil“ 2.700.-Kč.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Se zákazníkem jsme si věc už vyjasnili po telefonu, doufáme, že k jeho plné spokojenosti. Chceme ale smysl naší odpovědi publikovat i tady, protože se může týkat více našich klientů.

 

eAntik je prodejní místo, do kterého nabízejí zboží různí prodejci z různých míst a zboží mají u sebe většinou do doby, než o ně někdo projeví zájem. Potom zboží buď odvezou k nám, nebo je po dohodě s námi pošlou sami přímo kupci.

 

Renomé eAntiku tedy nemůže spočívat v tom, že bychom vždy kontrolovali, zda je zboží v pořádku a zda odpovídá popisu. My to zboží často ani nevidíme. Ale jakmile je kupec se zbožím jakkoliv nespokojený, oznámí nám to, my do obchodu okamžitě vstoupíme a nespokojenost se snažíme vyřešit.

 

V případě hodin, které koupil náš klient, se problém vyřešil slevou. Jiný případ si vyžádá třeba vrácení peněz, jiný zase třeba jenom konzultaci, která odstraní nějaké nedorozumění, protože ne vždy je chyba na straně prodejce.

 

Samozřejmě, že zboží, které prochází našima rukama, se snažíme prověřovat alespoň letmo. Ale i nám leccos může utéct, a také někdy uteče. Jenže i když to uteče prodejci a i když to uteče nám, zákazníka v tom nikdy nenecháme.

počet přečtení 2131