Home Kulatý stůl
Na eAntik
Na Poradnu mTřeštíka
O nás
Počet návštěv 0
Počet přečtení 99728
Počet článků 39
Počet komentářů 14
Hledání v Kulatém stolu:
 
Vložit příspěvek (článek)
Témata
Archiv

Poslední komentáře:
29.9.12 Michal Bycko, Ph.D. - k článku 37
V umeni ... vobec ... divit sa nema vyznam . Mame dve moznosti: 1. plne ho akceptujem.., 2. ignoruje ...
15.8.12 David Horinek - k článku 8
Myslim, ze timto jste vydesili vsechny sberatele zacatecniky nebo lidi, kteri by chteli do skla inve ...
18.5.12 Zuzana Buzová - k článku 18
Musím pochváliť Vašu ochotu a srdečnosť. Kupovali sme u Vás secesné zrkadlo, šlo to až na Slovensko. ...
30.11.09 Jiří Bajer - k článku 14
Dobrý den,dovolil bych si přidat jedno moudro od mého hodináře/ sám jsem laik,proto když nevím,tak s ...
15.2.09 Stanislav Bílík - k článku 11
Chybí tu možnost dalšího zvětšení fotografie předmětu což považuji za dost podstatné pro posouzení d ...
3.2.09 Věra Piskáčková - k článku 1
Mám opravdu velikou radost jak se eAntik v průběhu let vyvíjí.Nová grafika stránek je přínosem a mě ...
19.1.09 Josef Platil - k článku 4
Informace o počtu návštěv byla velmi užitečná pro prodávající i kupující - byla to dobrá informace ( ...
5.1.09 Jaroslav Hajduch - k článku 7
Nápad přichází a odchází. Nápad je pohyb. Bez pohybu nelze žít.
3.12.08 Vladimír Veverka - k článku 4
ad ukazatel počtu návštěv položek - jako nejjednodušší řešení mi připadá zakomponovat tento údaj jak ...
2.12.08 Kateřina Havlíčková - k článku 4
Přimlouváms e za vrácení informace o poštu shlédnutí - byla rozhodně zajímavá, Dále se přidávám k p ...
RSS
Co je to RSS?

Odkazy:
www.arborvitae.eu
www.artantiques.cz
www.artarchiv.cz/abart
www.glassrevue.cz
www.grandcafeorient.cz
www.johansen.bloguje.cz
www.keramika-sklo.cz
www.lidovaremesla.cz
www.nck.cz
www.puncovniurad.cz
www.upm.cz
www.feja.cz
(11) 2/6/2009
Téma: Různé
Chtěl bych to nejdřív vidět
            Když v popisu položky chybí nějaké podstatné údaje nebo fotografie a zákazník nás požádá, rádi ji u prodejce zjistíme nebo zajistíme a doplníme.

Jsme také rádi, když zákazníkům můžeme zboží třeba nezávazně ukázat u nás v obchodě a nechat je v klidu rozhodnout, jestli je chtějí nebo ne.

Nejde to ale vždycky. Když si někdo objedná třeba velkou skříň za dva tisíce, nedovedeme vždycky zařídit, aby si ji u nás nejprve nezávazně prohlédl a pak se teprve rozhodoval. Ta skříň může být v Chebu a její doprava do Prahy by stála víc, než celá skříň. Ani u předmětů, které lze poslat poštou, to nemůžeme dělat pravidelně. Zaslání balíku poštou (a musíme předpokládat, že tam a případně zpátky) znamená náklady v řádu stokorun a navíc nezanedbatelnou práci nejenom naši, ale i prodejcovu.

Zejména u lacinějšího zboží tedy někdy nezbývá, než se rozhodovat jen podle informací, které jsou na stránkách. Snažíme se, aby informací potřebných k rozhodnutí, tam vždycky bylo dost. Věříme, že si to uvědomují i prodejci a svoje nabídky připravují co nejpodrobněji.

počet přečtení 2921