Když v popisu položky chybí nějaké podstatné údaje nebo fotografie a zákazník nás požádá, rádi ji u prodejce zjistíme nebo zajistíme a doplníme. Jsme také rádi, když zákazníkům můžeme zboží třeba nezávazně ukázat u nás v obchodě a nechat je v klidu rozhodnout, jestli je chtějí nebo ne.
Nejde to ale vždycky. Když si někdo objedná třeba velkou skříň za dva tisíce, nedovedeme vždycky zařídit, aby si ji u nás nejprve nezávazně prohlédl a pak se teprve rozhodoval. Ta skříň může být v Chebu a její doprava do Prahy by stála víc, než celá skříň. Ani u předmětů, které lze poslat poštou, to nemůžeme dělat pravidelně. Zaslání balíku poštou (a musíme předpokládat, že tam a případně zpátky) znamená náklady v řádu stokorun a navíc nezanedbatelnou práci nejenom naši, ale i prodejcovu.
Zejména u lacinějšího zboží tedy někdy nezbývá, než se rozhodovat jen podle informací, které jsou na stránkách. Snažíme se, aby informací potřebných k rozhodnutí, tam vždycky bylo dost. Věříme, že si to uvědomují i prodejci a svoje nabídky připravují co nejpodrobněji.